بهترین تصویرگران جهان

مقدمه:

دنیای تصویرگری و تصویرسازی هرگز به مدت طولانی ثابت باقی نمی ماند. گذشته از روندهای جدید تصویرگری و ابزارهای تصویر سازی در صنعت نشر و چاپ دیجیتال، همیشه استعدادهای جدیدی به صحنه می آیند وبا تکنیک های نوآورانه و چشم اندازهای جدید به عنوان بهترین تصویرگران جهان بازار تصویرگری را به دست می گیرند.
بعضی اوقات ادامه کار سخت است. بنابراین، ما به دنبال بهترین تصویرگران هستیم تا ار تجربیات کاری آنها استفاده کرده و الهام بخش ما باشند. ما دراینجا ده هنرمند برتر 2018 را گرد هم آورده ایم تا مارا در شناخت بهتر تصویرگران برتر یاری کنند.
برخی از آنها هنرمندان جوان هستند ، تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شدند. دیگران هنرمندان مسن تری هستند که ممکن است کارشان اخیراً به نقطه ای شیرین رسیده باشد یا با روندهای گسترده تری از هنرشان روبرو شده باشند. در ادامه داغ ترین تصویرگران و هنرمندان معروف خارجی سال 2018 را بهتر میشناسیم.

معرفی ده تصویرگر برتر دنیا

هارون بلیزو حیوانات زیبای او را کشف کنید

بیش از 20 سال در صنعت انیمیشن کار کرده است. او به عنوان کارگردان هنری و تصویرگر، انیماتور ناظر، داستان نویس و طراح در استودیوی دیجیتال Feature Animation و Digital Domain’s Tradition’s Studiosشناخته شده است. نمونه کارهایش در زمینه مفهومی و در قالب هنرهای زیبا و با تمرکز بر یکی از احساسات بزرگ خود یعنی حیوانات به اجرا در آمده که در مجله تخصصی الکترونیکی Behance به اشتراک گذاشته شده است.

هارون درباره خویش می گوید:

من به توانایی خودم افتخار می کنم که نه تنها دنیای بی نظیری را ایجاد می کند و شخصیت های دائم را از طریق داستان ایجاد می کند بلکه آنها را به صورت تصویری نیز خلق می کند.

من تمام زندگی ام نقاشی حیوانات وحشی را می کشیدم. شور و شوق من  از زمانی بوده است که توانستم مداد را دردستانم نگه دارم و به دنبال موضوعاتم به دنیا سفر کنم. این هدف من است که روح حیوان را تصرف کنم و تصویری به بیننده بدهم که به نوعی ذهن و روح او را به حرکت در می آورد.

ترزا لارسون  Trese Larsson واقع گرایی در شخصیت پردازی

ترزا در طراحی شخصیت و واقع گرایی تخصص دارد

یکی دیگر از طرفداران بزرگ تصویرسازی از حیوانات ترزا لارسون است که اغلب مراحل مختلفی از روند پیشرفت شخصیت اودیده میشود. تصویرگر مستقل مستقر در استکهلم ، لارسون در زمینه طراحی شخصیت و واقع گرایی تخصص دارد و عمدتاً در زمینه تبلیغات فعالیت می کند. مشتریان وی شامل آدیداس ، گوگل ، مک دونالدز ، دیزنی و Coca-Cola Zero هستند که نام های معدودی دارند.
ترزا درباره خویش می گوید:

نام من ترزا لارسون است و من تصویرگر مستقل مستقر در استکهلم ، سوئد ، متخصص در طراحی شخصیت و واقع گرایی هستم. من عمدتاً در زمینه تبلیغات، برندینگ و تصویرسازی دیجیتال، فیلمبرداری داستانی و تصویرسازی و طراحی برای فیلم را نیز انجام می دهم. من به بسیاری از سبکها مسلط هستم و به صورت بی شمار کار می کنم.

من با آدیداس ، گوگل ، مک دونالد ، دیزنی ، Skoda ، CNBC Business ، Electrolux ، Metro، Toyota، Trygg Hansa، Skånemejerier، Cederroth، Airtec، Falcon، Digital Artist Magazine، Volkswagen، Coca Cola Zero، Cheetos، Sony Ericsson، Telia، Siemens، Scania، Tropicana، Eniro، mAx، Unibet، Apollo، IKEA، Läkerol، Bosch، Nordea، WWF، HSB، ICA، lhléns، Heinz، Ekströms، Becel، SAS، Willys ، Vattenfall ، فیلم Tv4 ، Husqvarna ، Zoegas ، Media Markt همکاری میکنم.

اسکار راموس Oscar Ramos

اسکار راموس استاد تصویرگری و خلق شخصیت های شگفت آور و هیجان انگیز است. اگر شخصیت پردازی تجاری یا همان مسکات مورد علاقه شماست ، باید حتماً نمونه کارهای هیجان انگیز اسکار راموس را ببینید. میزان جزئیات در تصاویر او ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.
پرداخت های ظریف و پرداختن به جزئیات خلاقانه موجب شده که کار او به نحو بارزی متمایز از سایر تصویرگران شود.

جیمز بنت james bennett

نمونه کار دیگر یکی از چهره های معروف ، جیمز بنت ، ازتصویرگران معروف مستقر در پنسیلوانیا ، ایالات متحده است. پرتره های خوش ساخت او که غالباً از یک منظره غیرمعمول اسیر شده اند و بدون اینکه احمقانه به نظر برسند بیان گر مفاهیم عمیقی هستند.

ما عاشق سبک گرافیکی تصویرگر کریستی دو تویت ، آفریقای جنوبی هستیم که در سایت Behance آثار وی به وفور مشاهده می شود. یک هنرمند مستقل، سبک او اغلب تاریک و به معناگرا است.
برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه آثار او به ویکی پدیا مراجعه کنید.

 آین مکارتورIain Macarthur

تصویرگر بریتانیایی با نمونه آثار پرکار. آین مکارتور به طرز مفصلی روی شخصیت های تصویرسازی کار میکند و حتی برخی ازین آثار به سبک هایپر رئال نزدیک شده است. او در ترسیم چهره های واقع گرایانه با پیچ و تاب تخصص دارد و تصویر فوق بخشی از مجموعه آثار هنری سورئال است که “الگوهای دگرگونی” را با پرتره ها ترکیب می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *