معرفی بهترین تصویرگران خارجی 2020

معرفی بهترین تصویرگران خارجی2020

در این مقاله سعی بر آن است تا یا معرفی بهترین تصویرگران خارجی 2020 از دیدگاه مجله هنری creative boom به بررسی فرم و تکنیک و محتوای آثار هنرمندان تصویرگر پرداخته شود و دیدگاه فکری آن ها در تصویرسازی ها و روند شکل گیری این دیدگاه ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

تصویرگر سوئیسی-ایتالیایی: سیلویا استکر

تصویرگر سوئیسی-ایتالیایی: سیلویا استکر

تصویرگر خلاق سوئیسی-ایتالیایی که آثار منحصر به فرد خور را بر روی بر روی کاغذ خلق میکند و سپس با استفاده از آبرنگ یا مداد رنگی به پرداخت های ریز بینانه بر روی کار میپردازد. او در اکثر کارهای خویش زمینه هایی با کلاژ ایجاد می کند و جلوه ای مهیج به آثار خود میبخشد.

سیلویا استکر در مدرسه در زمینه تبلیغات گرافیکی تحصیل کرده و تحصیلات خود را در آکادمی هنرهای زیبا در جنوا ادامه داد ، وی در آنجا علاقه عمیقی به تصویرگری به سبک هنرهای معاصر پیدا کرد.

 

پس از فارغ التحصیلی ، او پایان نامه ای را در مورد راه رفتن با این عنوان ، “گام انسان” نوشت ، که در آن تحلیل کرد که چگونه حرکت یک پا در مقابل دیگری توسط هنرمندان مدرن مورد مطالعه و استفاده قرار گرفته است. سیلویا استکر بعداً در دانشگاه میلان در مقطع کارشناسی ارشد تصویرگری تحصیل کرد. و امروز ، او به عنوان تصویرگر تمام وقت کار می کند.

او با مجله های تصویرسازی مانند Breathe ، Standart ، Popshot ، Scoop و Vegan Life همکاری می کند.

سخنان تصویرگر

سیلویا استکر در مورد آثار خود اینگونه میگوید:

“اگر به سبک من نگاه کنید می توانید تکنیک های زیادی را مشاهده کنید. اینها از رویکردهای مختلفی است که در طول سالها سعی کردم یاد بگیرم و در آثارم به کار ببرم.”

از آبرنگ ، یاد گرفتم که از پس زمینه شروع کنم و لایه هایی را اضافه کنم.

از حکاکی ، یاد گرفتم که با “پر” و “خالی” شدن میتوان تصویرسازی ها را خلاقانه تر به وجود آورد.

از کولاژ ، فهمیدم که می توانید هرچیزی را از تصاویر مختلف بگیرید و آنها را جمع کنید تا تصویرسازی جدیدی ایجاد کنید.

سرانجام ،مداد رنگی، من را عاشق بافت های خشن کرد و میتوانم با خطوط محکم و نازک مداد رنگی این بافت را در تصویرسازی هایم استفاده کنم.

تصویرگر کنتاکی: کلسی بکت

تصویرگر کنتاکی کلسی بکت

نقاشی های آرامش بخش  رنگ روغن Kelsey Becket که این پیغام را برای شما به همراه دارد

با تمام شدن تابستان “درد ملایم از دست دادن را احساس می شود”

کلسی بکت ، هنرمند و تصویرگر مستقر در کنتاکی ، با عشق به پرتره ، طبیعت و استفاده از تئوری رنگ ها در تصویرسازی هنگام ایجاد آثار خود با رنگ های روشن و ملایم از تکنیک رنگ روغم بیشترین بهره را می برد.

او برای آخرین اثر خود با نام: باغ کهربا – که در ماه مارس در گالری Corey Helford در لس آنجلس به نمایش درآمد – می کوشد “درد ملایم از دست دادن تایستان و تسلیم پاییز شدن را به محاظبان خود نشان دهد”.

کلسی بکت با توجه به تصویرسازی های جدیدش ، بکت در این باره اظهار می دارد:

“صحنه های قبلی روشن و فراوان بی سر و صدا از بین می روند و فضای مهیج و کهربایی را با خود به ارمغان می آورند. برخی از چهره ها در تنهایی شکوفا می شوند و به نرمی به بیننده نگاه می کنند گویی یک راز عمیق و صمیمی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. به نظر می رسد برخی دیگر با پی بردن به روابط سرسبز و آرام با یک موجود دیگر ، به سختی می دانند که در حال مشاهده هستند. برخی سبز و آرام و برخی مهیج و روشن این است داستان تصویرسازی های من. “

وی ادامه داد: این چهره های جاویدان رمز و راز و آرامش خاص خود را حفظ می کنند ، برخی از آنها آراسته و فریبنده و فضای سبز درخشانی دارند ، برخی دیگر برای همیشه در یک روحانیت خاموش متوقف می شوند.

موضوع تصویرسازی های کلسی بکت

تصویرسازی های او با تکیه بر رنگ ها و نمادها برای شکل دادن به داستان و شخصیت های خود تلاش می کنند تا بار انتقال و از دست دادن را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

بیننده ، به آرامی آنها را از طریق ظاهر نرم و محیط مخملی که به آنها اطمینان می دهد که در گذر زمان ظریف تنها نیستند ، و آن فراوانی حتی در پوسیدگی وجود دارد . در نهایت این چشم انداز و شرایط منحصر به فرد به نگاه های بیننده متصل شده و پایان ماجرا را به دیدگاه و حس مخاطب می سپارد. نفس کشیدن زندگی در هر یک از تصویرسازی های او به چشم میخورد. مخاطب تصویرسازی های او قبل از اینکه به خود اجازه دهند که حرکت کنند و به سراغ آثار دیگر روند، از یک لحظه سکوت و تأمل لذت می برند. “

کلسی بکت در مدرسه هنر در دیترویت حضور یافت و به عنوان سازنده علائم قبل از اینکه کاملاً خود را در تصویرسازی با نقاشی روغن غوطه ور کند ، کار کرد. از طریق تمام آثار هنری خود ، او سعی می کند بیننده را آرام کند. کارهای بیشتری را در kelseybeckett.com کشف کنید.

تصویرگر کنتاکی کلسی بکت

تصویرگر لندنی: امی لوپین

تصویرگر لندنی امی لوپین

مجموعه تصویرسازی های خاطرات او با نام : Lockdown Diary Emmy Lupin لحظات زندگی در قرنطینه در اثر ویروس کرونا را نشان می دهد.

برای گذر زمان در حالت قرنطینه ، امی لوپین تصویرگر مستقر در لندن ، یک دفترچه خاطرات قرنطینه شده را نشان داده است که شامل تصویرسازی های متنوع از ثبت لحظه های روزمره و بالا و پایین های اتفاقات اخیر است.

تصویرسازی در یک سبک تزئینی ، با رنگ ها و الگوهای پاستلی ، آثار هنری وی امیدوار است که اندکی شادی را به ارمغان آورد و بتواند این شادی را در تصویرسازی های خود با دیگران که خود نیز در شرایطی نسبتا مشابه قرار دارند منتقل کند. وی گفت: “این تصاویر شامل صحنه هایی از قبیل نوشتن نامه، دویدن، آفتاب گرفتن در داخل ، خاموش شدن نورها و تماشای آن از پنجره شب ، اشتیاق به آغوش گرفتن یک عضو از خانواده و نان خریدن، خواندن مطالب مرتبط با قرنطینه و چگونگی داشتن آرامش در یک بحران را توضیح می دهد.

 

امی قبل از کار در آژانس های طراحی مستقل ، در دانشگاه بورنموث تحصیلات تبلیغاتی را فرا گرفت. دو سال پیش ، او استودیوی Emmy Lupine را راه‌اندازی کرد و به عنوان یک تصویرگر آزاد خودآموز تبدیل شد و یک مغازه برای فروش چاپ و کارت پستال هنری خود افتتاح کرد. اولین کتاب مصور او ، “فیلسوف کوئینز” ، است. او در حال حاضر روی یک کتاب مصور دیگر نیز کار می کند.

نظر امی در مورد آثار جدیدش به شرح زیر است

تصویرسازی های اخیر م به من کمک می کند تا این دوره انزوا را راحت تر پشت سر بگذارم ، با ثبت این لحظه ها برای به اشتراک گذاشتن تصویرسازی ها و به مرور نگاه دوباره به آنها.

همچنین توانایی من برای گفتن یک داستان از طریق یک تصویر را آزمایش می کند و امیدوارم دیگران بتوانند این موضوع را ببینند و یک احساس خوب از تماشای تصویرسازی ها با خود به همراه ببرند.

امی لوپین
امی لوپین تصویرگر

تصویرگر آمریکایی: آوالون نووو

تصویرگر آمریکایی آوالون نووو

مخلوطی از طبیعت ، اسطوره های قرون وسطایی و بازی های ویدئویی الهام بخش کار تصویرگر Avalon Nuovo است.

تصویرگر آمریکایی آوالون نووو با تأثیر موسیقی ، بازی های ویدئویی ، تاریخ و طبیعت و همچنین عشق به نقاشی چهره های رسا و اساطیر قرون وسطایی ، دارای سبک خاصی است که کارهای او در مارک های بزرگی مثل اسنپ چت و نیویورک تایمز دیده می شود.

اکنون که در آمستردام مستقر است ، فقط 18 ماه از زمان آزاد شدن آوالون می گذرد. او به طور عمده در انتشارات فعالیت می کند اما امیدوار است که در تبلیغات و بسته بندی نیز کار کند.

آوالون نووو می گوید: “من دوست دارم تصویرسازی هایی با موضوعات انسانی و طبیعت محور مربوط به عدالت اجتماعی ، کنش های زیست محیطی ، روابط و به طور کلی ساختن فردایی امیدوارکننده تر فعالیت کنم.”من سعی می کنم در تصویرسازی ام چهره ها را به شکلی تغییر دهم که خط رئالیسم را طی کند اما با عنصر طراحی گرافیکی آن ها را تلفیق می کنم. از نظر رنگ گذاری در تصویرسازی ام، سعی می کنم از زنگ های شاد و زنده استفاده کنم “

آوالون نووو یک تمرین شخصی مداوم از تصویرگری را به عنوان نوعی دفتر خاطرات حفظ کرده است. او به صورت روزانه تصویرگری میکند و آن را درون دفترش به ثبت می رساند. وی سعی می کند از هر فرصتی برای ثبت لحظات و تمرین های تصویرسازی استفاده کند.

آوالون نووو می گوید:شما می توانید زمان زیادی را صرف چیزی کنید و واقعاً قلب خود را درون آن بریزید، حتی اگر این چیز فقط طرح ها و تصویرسازی های مفهومی باشد. زمانی که آن را با مشتری به اشتراک می گذارید ، مشتری احساس می کند که روح خود را کمی به آنها تحمیل می کنید.

آوالون می گوید که او با تحقیقات زیادی در مورد تصاویر و تصویرسازی ها شروع می کند و سپس از طریق “یک روند پرش به جلو و عقب بین نقشه های کوچک ذهن و کلمات و تصاویر ، بازی های کوچک ارتباط کلمه با تصاویر به خلق آثار تصویرسازی میپردازد.

آوالون می گوید: زیاد اتفاق میافتد که به وب سایت خودم بروم تا خودم را یادآوری کنم که کار من چطور به نظر می رسد.”

او ابتدا ایده های خود را به صورت تصویرسازی های سیاه و سفید ترسیم می کند و آنها را به مرحله ای می رساند و روی ترکیب بندی آن کار میکند و در نهایت تصویرساز ی ها را به مرحله رنگ گذاری سوق می دهد.

“هنگامی که مدیر هنری یکی از طرح های مرا انتخاب کند، من قبل از اینکه رنگ آمیزی و سایه زنی کنم ، طرح را به یک سند جدید می برم و با یک خط دقیق تر آن را ترسیم می کنم. من قبلاً در مقابل کار دیجیتالی مقاومت می کردم ، اما اکنون واقعاً به آن تکیه داده ام و من عاشق این هستم که بتوانم هر رنگ را روی یک لایه متفاوت از هم جدا کنم و سپس روی هر لایه تصویرسازی تغییرات را اعمال کنم. “

Ewa Prończuk-Kuziakمعروف به تصویرگر رنگین کمانی

خوشبختی آسان است: تصویرسازی های کودکانه و رنگین کمانی حیوانات توسط Ewa Prończuk-Kuziak

اوا ، هنرمند معاصر ، به ما می گوید که خوشبختی در تصویرسازی های کودکانه او نهفته است. تصویرسازی هایی با رنگهای اشباع شدیداً اشباع و یک دوز کامل از تضاد ، آثار او در جمع خوشبخت تعدادی از حیوانات پر جنب و جوش است که از موادی ساخته و اجرا شده اند که گویی از نخ و پارچه های تزئینی بافته شده اند.

اوا می گوید: “خوشبختی یک مفهوم بسیار ذهنی است در صلح و احساس تعادلایجاد میشود و در سطح فردی نیز وجود دارد ، با وجود اینکه مهمترین و اساسی ترین نیاز بشر است ، رسیدن به آن بسیار دشوار است.”

اوا می گوید: “افراد می توانند برای تمام زندگی تلاش کنند به آن برسند و آن را در غیر منتظره ترین یا عجیب ترین مکان ها ، موقعیت ها ، افراد یا لحظه ها پیدا کنند. اما خوشبختی را میتوان در همین لحظه با مشاهده به ایده ای که در ذهن دارید و حرکت کردن به سمت آن ایده رقم زد، حرکتی هرچند کوچک و جزئی. “

وی اضافه می کند: “به نظر من خوشبختی تصویرسازی کردن، رقصیدن ، خندیدن ، سکوت و آزادی است. اغلب اتفاق می افتد که بعد از از دست دادن ، مصیبت و لحظه های دشوار خود را جمع کنید ، به خودتان فرصت دهید تا از زندگی اجتماعی خود جدا شوید و در سکوت مشاهده کنید. خوشبختی این امکان را به شما می دهد که ترس و شجاعت را تجربه کنید ، و پا به بیرون از منطقه آسایش بگذارید این بی دقتی ، سهولت ، خودکنترلی و هماهنگی است. سالهاست که شاعران ، هنرمندان ، فیلسوفان و دانشمندان با این مفاهیم سر و کار داشتند: سعی کردند توصیف کنند هنوز یک تعریف واحد وجود ندارد و زیبایی آن است. من فقط داستان ها را جمع می کنم و آنها را به تصویرسازی پردازش و تبدیل می کنم ، و به آنها اجازه می دهم تا در تصویرسازی ها زندگی کنند و احساسات مخاطبان را با خود همراه سازند. “

نمایشگاه تصویرسازی خوشبختی آسان است برای نمایش در گالری Corey Helford در لس آنجلس ، کالیفرنیا یکی از بهترین نمایشگاه های تصویرگری اوا بوده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *